Prom 2012!

Dear friends and family on da other side.. SOLEN SKINER och jag traskar runt i shorts och t-shirt, hallelujahh! Jag har börjat komma över den där euforiska känslan av; OMG jag bor på NZ!! Nu är allt detta en vardag, allt är en vardag för jag bor här. NZ är mitt hem. Nice va? Men tro inte att det är som vårt svennisliv. Visst vi går i skolan, hänger lite med vänner, kikar på tv, sitter vid datorn. Ja vi gör samma saker, men att göra allt detta här är så AWESOME, eller som de säger här; åsom. Det rullar på vänner!

I fredags var jag i Palmy aka. Palmerston North, med skolan för att kolla när några kompisar tävlade på Dance NZ Made. Det var kul, shoppade lite åh. Jag har videor på mina vänner, och tro mig det är såååå värt att kolla på dem! Speciellt den med Woody, Setty och en annan kille jag inte har en aning om vad han heter för vi har aldrig pratat med varandra. De var bara hysteriskt roliga! Kolla på deras!! FAAAAAAAST, ni får vänta med att se dem för jag kommer inte ladda upp dem idag, för let’s face it jag har ballare saker att berätta nuuuuuuu;

KURANUI PROM 2012, STARRY NIGHT!!!

Ja det är sant vänner, igår var det baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal! Och det var världens mest ballaste och roligaste kväll EVVAA! (ever.) Och jag kände mig så fin 😀 Ihihi, jag gick med Finn Sheperd och vi hade riktigt roligt ihop! Vet inte riktigt vad jag ska säga, jag låter nog bara bilderna tala för sig själva….

Jess och Jordan

Jan

Kieran och jag

Ariane och Travis som vann best ride

Jag och Reuben

Jag och Kieran

Finn

Aaron och Kieran

Oliver och Lawrence

Jag och Aaron

Leave a comment