Horrible feelings.

Tidigare idag: Helt tom är jag inuti. Jag gråter inte. Jag skrattar inte. Jag är inte glad och jag är inte heller ledsen. Än. Denna känslan har suttit i den sista veckan och det är en riktigt hemsk känsla. Jag hatar den. Så jävla mycket. Jag fattar inte att jag åker imorgon. Jag fattar inte att 10 månader är över. Det är så mycket känslor inom mig som jag bara inte kan släppa ut. Inte än. Det kommer nog snart dock. Jag önskar Joanna var här, allt är så mycket bättre med henne. Det var ju team JoJo, det är ju det i och för sig fortfarande även fast hon är i Finland. På ett sätt önskar jag att jag bara kunde åka hem nu. På sekunden, för det känns som att riva av ett plåster och nu går det jävligt sakta. Vill bara göra det fort och få det överstökat för det kommer göra as ont i vilket fall, så bättre snabbare än långsammare. Det känns bara som en väntan, inför morgon dagen. Allt är packat, mina resekläder ligger där i väntan på att jag ska ta på mig dem. Och när dem är på, då är det på riktigt. Då ska jag hem. Även fast jag redan är hemma.

Nu: Efter att ha hållit in känslorna medans familjen varit här går det nu inte längre. Krama många från krykgruppen hejdå och då brast det. Samlade alla känslor igen och gick hem. Efter en trevlig pratstund med värdmor sitter jag nu på rummet. Jag och alla jävla känslor. Som jag inte längre kan gömma sig.

Leave a Reply

