Bakom kulisserna på vampyr film!

Halli Hallå. Hoppas allt är bra med er. Idag har jag varit med om en helt galet häftig sak. I alla fall tycker jag det som filmälskare.

Nästa år (svenska hösten 2013) kommer det komma ut en ny vampyr film! ÅÅÅÅÅH, det är så irriterande jag får inte säga någonting :(:(:(:(((..  I alla fall det kommer komma ut en ny vampyr film då och idag var jag i en av inspelning studiorna och såg allt. Jag träffade även killarna som bestämmer allt över hur allt i filmen ska se ut och så vidare. När jag ser filmen nästa år kommer jag alltså kunna säga, där har jag stått, i det rummet har jag varit osv. Åhåhååhåhåh, jag önskar så att jag kunde berätta mer.. Men filmen har ännu inte annonserats till världen, den finns inte ens med på IMDB än.. Och jag var tvungen att skriva på ett kontrakt om att jag inte får yppa ett ord om denna. Det var i alla fall hur sjukt grymt som helst, att jag själv fick gå inne i rummen där de just nu filmar filmen och fick se hur allt funkar. Jag längtar tills när filmen kommer ut, det kommer bli så häftigt att se! Även om jag inte vet mer än att det är en vampyr film, eller jo jag vet titeln.. But that’s it!

Efter några timmar där drog vi vidare till ett ställe som heter Weta Cave. Där avled jag nästan. Där. Har. De. För. Hand. Tillverkat. Allt. Så. Som. Svärd. Sköldar. Rustningar. Osv. I. Sagan. Om. Ringen. Filmerna. jag har stått 15 cm från ett ex. antal svärd från filmerna. Och såklart tillverkar de även allt till the Hobbit där med, det var himmelriket för LOTR älskare och jag bara gick runt och runt och runt för jag visste inte vart jag skulle börja kolla. Haha, det var inte speciellt stort men så häftigt.

Och efter det åkte vi vidare till en jätte fin biosalong som heter Roxy, det var som att kliva in i kungens bio typ. Haha, jag har lite bilder men inte så mkt efter som vi många gånger inte fick ta kort..! Sedan avslutade vi dagen med en mycket sen lunch/picknick som bestod av flingor och mjölk! Haha! 😀

This slideshow requires JavaScript.

One thought on “Bakom kulisserna på vampyr film!

Leave a Reply

