See you soon!

Jao, jag har nästan packat klart nu va.. Garderoben är tom osv. Tänkte meddela till er trogna följare att jag åker iväg imorgon ser ni. Först blir det Levin, för att hänga med Maggan, sedan Wellington på fredag, på Lördag kommer FAMILJEN hit, woohooooooooo! Mammis, pappis, Lenis (Lena, stymor) och brorshis 😀 Och på söndag åker vi ner på sydön. YÄH, detta kommer bli awesooomeeeeeee. Så min uppdatering kommer vara as dålig de kommande 3 ish veckorna. Jag markerar AS DÅLIG. Eftersom ett ex antal personer där hemma påpekade innan jag åkte att jag ABSOLUT inte får glömma av bloggen medans jag var här vilket uppenbarligen var väldigt vanligt bland oss utbytisar, sa dem. Men jag måste säga att jag gjort en jävligt bra jobb med att hålla bloggen i gång? Elleeer?

Om jag inte redan skrytigt om detta så gör jag det nu! Har jag redan gjort det får ni höra det igen, mohahah. Ni vet (kanske inte men ändå) innan jag kom hit så spekulerade jag om att jag kanske skulle åka över L.A. Vilket jag inte gjorde utan det blev Hong Kong istället! Good news är att Air New Zealand slutade i November att flyga genom Hong Kong på den rutten och flyger nu istället L.A. Vilket betyder att när jag kommer hem har jag bokstavligt talat flugit ett varv runt jorden! WOOHOOOO, hur många utav er har gjort det liksom? 😉 Haha. Och som det freak jag är har jag gjort min research och Air NZ har fem olika plan som går rutten Auckland-L.A.X-Heathrow. Två utav dessa plan är Allblacks plan, två vita normala as tråkiga och det 5e är the Hobbit planet!! Jag håller alla mina tummar att jag hamnar på det planet, annars funkar ett Allblacks plan lika bra, sämst vore ju om jag hamna på ett vitt…. Haha..

Ha det fint alla ni så hörs vi snart igen!

cropped-dscn4057.jpg

One thought on “See you soon!

Leave a Reply

