See you later Joanna..

F*cking shiiiiiiiiiiiiit. Vart fan ska man börja? Jag spyr 1 gång om dagen, mår illa, har ångest och gråter som en gravid kvinna. Denna sjukdom kallas jagvillverkligeninteallsåkahem. Det här är något som ingen av er någonsin kommer förstå.

En sak som jag och Joanna var jävligt ledsna, besvikna och förbannade över är att ingen fd. utbytesstudent berättade hur jävla svårt det kan vara och hur mycket det kan suga att vara utbytesstudent. Men det var som Grayson då sa; när det börjar ta slut och man kommit hem ser man bara hur bra allt varit och alla tidigare kamper försvinner med vinden. Och fan vad saaaaant. Saker gick inte som planerat och det var svårt som fan, men detta har varit det grymmaste, ballaste och häftigaste året i mitt liv. Jag vill inte åka hem. ÅH. Jävlar. Världens bästa 10 månader. Kanske bör jag skita i flyget skaffa jobb och plugga klart här? Gifta mig, skaffa barn och dö här? Kanske det va. Låter fan jävligt bra just nu. Jag ångrar ingenting av mitt år här. Det har varit perfekt.

Idag dog jag på flygplatsen, mina ögon svider fortfarande lite efter alla tårar. Idag åkte Joanna hem. NZ kommer inte vara detsamma utan henne. Alltså fan vad jag grät idag, och alla ba; men du kommer ju se henne om 4 veckor igen. Men inte fan bry jag mig väl i det. Världens finaste Joanna lämnade oss idag för Finland och det kommer inte bli sig likt. Och jag tror att nu vet jag att detta är på väg att ta slut på allvar. F u C k.

Alltså jag vet verkligen inte vad jag ska säga. Ingen av er, förutom er fd. utbytesstudenter, förstår detta. Hatar det. Idag började jag även att packa..

Team JoJo med vackra röd gråtna ögon..

Leave a Reply

