Insomnia

Skrivet lördag 20 april.

Så igår var det min sista youthgroup.. Det är awesome och lite ledsamt.. Grät lite granna när de bad för mig. Alltså det känns så jobbigt. Frågan är ska jag förtrycka känslorna tills det är dags att åka hem, svämmar över, sitter på flyget eller ska jag bara handskas med dem nu? Det blir nog någon utav de två första alternativen. Jag får ett tomt hål i magen av att tänka på detta hära. I alla fall det var awesome och vad vi gjorde var INSOMNIA. Wooowoooo, så vad vi gjorde då var att vi gick dit vanlig tid. kl sjuuu på kvälla och stannade till kl sjuuuu imorse. Jag är i chock att jag klarade hela natten.Vi började hela kvällen med att mötas 101 pers……. Ojojoj, as många juh, vi brukar bara vara typ 50 på youtgroup men men. Sedan gick vi och bowlade, jag vann i min grupp! En gångs händelse no doubt. Gick sedan tillbaka till kyrkan och chillade och åt hot chips där till det var dagt att åka till the LIDO! Yeah, Lido är stadens simhall. Och för alla ungar i min generation som växte upp med Eva och Adam så är det ju allas dröm att gör som dem gjorde.. Att ha ett helt badhus för en själva vid midnatt, det var lätt som fan på min bucketlist här i livet och nu kan jag ticka den boxen! YEAH. Hade helt galet kul där med alla 😀 Vattenrutschbana, bubbelpool, stora basänger och en uppblåsbar grej att springa på! Bättre än så blir det bara inte!! Man kanske ska ta och boka Aqua Nova där hemma till min 19 års dag i sommar? 😉 hehe. Det vore epic fan. I alla fall efter det drog vi sedan tillbaka till kyrkan och lekte leker i någon timme si så där, sedan film; Pitch Perfect!! Woowooo, helt ok film, inget jag skulle se på flit igen, kanske om jag var uttråkad, men Fat Amy är ju legendarisk. Sedan chillade vi mera och sedan morgon Aerobics.. Hehe och sedan Maccas! (McDonken.) Hehe 101 pers stormar donken 5:30 på en lördag morgon händer fan inte ofta va! Nej jag var HELT DÖD vid det laget, sedan sa jag mina hejdån och åkte hem. Aldrig mera Wired.. Eller ok nu ska vi inte överdriva jag kommer komma och hälsa på. Men inget mera på minst ett år. Sugit VÄRRE. Sen kom jag hem till värdfamiljen som åt frukost, vilket var as skumt för då var det läggdags för mig..? Och vid det laget var jag en zombie, vart uppe i 24h och jag är fan för gammal för sånt.. Men men nu har jag sovit och är utvilad 😀 I dag blir det sleepover hos Joanna och besök på flygplatsen för att vinka av Samira från tyskland…………………………………………………………………………………………………………………………

Tog inte en enda bild från Insomnia… Det var så mycket annat att göra där va.

Leave a Reply

