Heartbreaking happiness.

Idag var det som vanligt youthgroup! As kul som vanligt vi hade Wired’s go talent! Woohoo, jag drillade och kom tvåa 😀 Riktigt kul och as grym kväll, kom hem efter det och har gråtit sedan dess. Nästa vecka är sista gången där. Mår riktigt jävla dåligt av att tänka på det. Riktigt jävla pissigt. Så känner jag ja. Fan. Kan verkligen inte minnas senaste gången något känts så här. Ett tomt hål. Ett stort tomt hål.. Ett stort jävla tomt hål. Fan. Men det är som jag just skrev på mitt lilla “hejdå” till dem. “It’s a really horrible, confusing and tiring feeling to so badly want to go home but knowing that you’re leaving the most amazing people you’ve ever met behind.” Det gör så ont.. Det bästa sättet att förklara känslan på är som jag fortsatte “hejdået”. “It feels like a big empty nothing inside and if I had a never ending stash of computers I’d grab one of them and smash it as hard as possible try to get some of the emptiness out. It really breaks my heart.” Men jag är så redo att börja mitt nya kapitel med nya äventyr. Mina känslor inför mitt kommande äventyr i Sverige är känslan man får av dessa låtarna:

Imagine Dragons – It’s Time
The Lumineers – Ho Hey
Hot Chelle Rae – I Like It Like That
Alesso – Years – Radio Edit
David Guetta – In My Head – feat. Nervo
OneRepublic – If I Lose Myself – Alesso vs OneRepublic

Glädje.

Leave a Reply

