Cirkus!

Också var hösten här! Dagen efter jag skrev mitt senaste inlägg började det regna lite granna, inte så mycket som man hade önskat. Men det är ju i alla fall bättre än inget! På måndagen däremot, var det som gudarna släppte ner allt regna vi haft brist på denna sommar.. Hallelullljaaaaaah! Det var crazy! Haha, vilket var gött. För nu är gräset brungrönt i stället för brunt.. 😀 Men men, sen blev det fint väder igen. Men man känner att nu är det höst. Det är fortfarande varmt typ 22 grader i solen, haha. Men på morgorna och kvällarna är det kallt och i skuggan biter kylan lite i det bar klädda bena!

Så vad har jag gjort den här veckan..? Joo.. I söndags var jag på cirkus, yeaah. Akrobatiken var insane as usual, men sen var det en sak jag aldrig sett med mina  egna ögon förut. Bara på film och det var… *trumvirrvel* …GLOBE OF DEATH! Wohooo! Det var riktigt häftigt. För er som inte vet vad det är så är det när man åker motorcykel inne i en glob, runt, runt, åt sidan, åt andra sidan, upp och ner. Sedan slänger man in några fler motorcyklister.. I slutändan var de 5 st där inne! Jag filmade skiten och la upp på tuben (youtube). Så den finns här nere…

Sedan i torsdags var jag i Ashhurst, my ashurts.. Hahaha, bästa skämtet! Och var där över dagen och hjälpte till med de hemskolades friidrotts dag! Ganska tråkigt, men bättre än skolan så va fan haha! Och på kvällen gick vi ut och åt för Katy fyllde 19 år! Åt världens fetaste burgare, yummi! 😀 Och i går var det youthgroup, vi hade my kitchen rules! Yiiihooo 😀 Typ min dröm haha, synd bara att Pete och Manu inte var där.. Världens hetaste kockar… Aaaah. På tal om det så ska jag kika på det nu! Ha det göttttttt! Har har ni lte bilder från veckan.. (Bilden på min hand är inte en riktigt tatuering som ni kanske ser, det är tradionell muslimsk henna som jag fick på festival of cultures som var  förra helgen.)

Leave a Reply

