Grandma is here!

Sup peeps? Skrev detta igår men blev arg på datan och slog av misstag av den utan att publicera detta så här kommer det…

Som ni ser på rubriken så är min farmor på NZ mark! YEEAH. Hon och hennes syster Nell var här och umgicks med mig i helgen! Vi åkte till New Plymouth, åt mycket mat, gick på bio och bara umgicks sedan kom vi tillbaka till Palmy. Blogg humöret änt på topp så jag låter bilderna säga mer..

Bootcamp är sluta btw.. Gjorde samma prov som när jag började och förbättrade min tid me… *trumvirrvel* .. 3 HELA jävla minuter! Fattar ni hur mkt det är?! As stolt 😀 Anyway.. Bilder:

DSCN3101 DSCN3095 DSCN3107 DSCN3074 DSC_0229 DSC_0211

Leave a Reply

