I pulled a car..

Alltså min 1 åriga lillebror Sterling är så jävla skön. Han lä vara den grymmaste kille jag känner alltså. Haha. För en månad sedan ungefär lärde han sig att gå och nu går det så jävla fort alltså! Lämnar man honom med blicken i typ två sekunder så är han borta, haha. Ibland blir han så exalterad och går så fort att benen inte hinner med och han faller på ansiktet och börjar skratta. Och man alltid hittar man honom ute i garaget sittandes på gräsklipparen eller i mitt rum. Tidigare i veckan på morgonen precis efter att jag duschat kommer jag in på mitt rum och börjar byta om och sedan ser jag något röra sig och kollar upp och sitter han i soffan vid min dator OCH med hörlurarna på huvudet. Alltså så jävla kul han är, han är besatt av allting som man har på öronen, öronmuffar, hörselkåpor, headset you name it. Senast igår morse när jag stod och borsta tänderna kommer han springandes med mitt headset och den 2 meter långa sladden efter sig haha, och vi ba; How the h*ll did he get those? Hahahaha, killen kan göra vad han vill! Så himla underbar! 😀 Kommer sakna mina lillebrorsor som fan när jag åkt hem..

Imorgon bitti är det sista bootcampet! Sedan är fem veckor av det över, fast om två veckor börjar det en ny igen så jag och värdmor kör på det mä! Igår morse var en helt insane workout. Ööööh, så jävla dryg den var alltså. Ett exempel på vad vi gjorde var; Now you guys are going to drag this car across the parkinglot.” Och där står en av tränarnas fet Toyota Hilux eller vad den nu heter. Det var AS TUNGT. Men det gick och idag har jag världens träningsvärk i rygg och axlar.

Idag blåste jag en as stor bubbla med mitt underbara hubbabubba tuggummi! Fan vad jag älskar hubbabubba tuggummit så himlans gott, synd abra att smaken inte stannar länge.. Gick också på en lång promenad med grannarna och hundisen! Och nu ska jag kolla på My Kitchen Rules!!!!!!! Det är tillbaka! Helt klart bästa matlagningsprogrammet ever, Grodon Ramsay släng dig i väggen! På tal om honom, jag och värdfar var ensamma hemma igår och han ba; Johanna this is how we are going to do this, you will cook tonights dinner and I will stand next to you pretending to be Gordon Ramsay. Haha så kul det va!

Här har ni lite bilder från dagens promenix, tuggummit och lillebrorsan!

DSCN3751 DSCN3739

DSCN3748 DSCN3740 DSCN3747

 

Leave a Reply

