Weekend in Levin

ÅNGEEEEEEeeeeeeeest. Sådan jävla ångest. Ååh, fan nu är det snart slut. Mitt utbytesår. Fan alltså. Fan fan fan fan. Vill INTE åka hem.  Jag har inte gjort mycket förutom denna helgen då jag var nere i Levin hos Maggan! Från UuuuMÄ! (Umeå). Riktigt trevlans helg. Vi gick på bio, åt mat, skypade, kolla i butiker och hade ångest över att vi åker hem snart… Go’ helg ändå. Åkte ner dit efter skolan i fredags och kom nyss hem. Skypade med min vän Tobias, hennes vän William och hennes mor. Hittade även Daim på Countdown (ICA typ). Jaaaaaaaaaaaaah. Annars är det jävligt bra! 😀 Försöker njuta av sista tidn’ här va!  Och nu har jag några spännande veckor framför mig! Wohoo, men mer än så får ni inte veta!

Jag och Maggan.

Leave a Reply

