Manawatu Wind Farm

Yo folks! Long time no seee. Min blogginspiration änt på topp just nu, men livet leker och solen skiner. Och jag har börjat tycka om skolan lite mera 😀 Chillat runt och sååååååååå. All hjärtans dag på TORSDAG, planerar att köpa kärleken i mitt liv lite choklad. Kommer njuta av den underbara smaken!  I helgen fiskade jag med värdfar, fiske lyckan var jävligt låg. Och vi åkte även upp på Manawatus högsta punkt och kikat ut över hela Manawatu! Manawatu är typ landskapet jag bor i. Uttalas typ; Manuwatu. Åkte även för bi teh wind farm. Vilket är vad det låter som en stor farm med as många vindturbiner, mer exakt 55 st. Rätt coolt faktiskt! Här har ni bildeeeeeer!

P.S. Har även varit i NZ i 7 månader och en dag nu.

DSCN3714 DSCN3716 DSCN3718 DSCN3721 DSCN3726 DSCN3729 DSCN3731 DSCN3712

 

Leave a Reply

