Kiwi as.

Skre detta inlägg igår, men eftersom jag avr för lat för att ladda upp bilder igår kväll så får ni inlägget nu!

När jag pratar med någon vill jag gärna ha ett svar. Därför vill jag tacka för Tunde  för dina härliga kommentarer och min brorsa för dina som bla. innehöll rättningar av mina felstavningar, haha. Tack för det brorsan! Det är riktigt kul när ni kommenterar måste jag säga, speciellt när ni blivande utbytesstudenter gör det! Jag har fått en hel del kommentarer och mail vilket är kul!

Jag vill äntä åka heeeem. MEN MEN. Igår åkte jag till Morgans place och chillade där tills nu i eftermiddag. Härliga tider! Vi kika film, gjorde sushi och sedan hade jag och hennes lillasyster rockkonsert för Morgan och hennes mamma JOHANNA. Hehe. Sjöng även singstar, went kayaking (för jag vet inte hur man säger det på svenskaa????) Och så 😀 Det var riktigt kul 😀 Sedan idag blev jag upphämtad av min fina familj och vi åkte ut till några släktingar för att stapla höbalar! YEAH WORKOUT! Untz untz. Det var faktiskt riktigt kul, idag har jag varit så kiwi som man kan bli! Hade canterbury shorts, en t-shit som det stod CHOICE BRO! på, lantis overall och så chillade jag ute på åkrarna och staplade höbalar! Jag inser att ingen av er där hemma förstår varför alla dessa klädval är så kiwi, men det gör inget det är okej. Ska försöka förklara ändå. Canterbury är ett sportklädesmärke, stor som fan här typ som Nike eller Adidas, äger du ett sådant plagg är du fett kiwi. Choice bro, står det för man ofta använder bro och så fort något bra hänt så säger alltid någon CHOICE! Vilket typ bytder; Fan vad härligt! Exempel; “Today my little brother took his first steps!!” “Aaah, choice bro!” Ja ni fattar, lantis overall är kiwi därför att hela nz typ består av åkrar, får och lantmän. Hehe. Och ang. rubriken Kiwi As så sätter NZ as efter vad de vill för att påpeka hur as det är haha! Bra förklaring.. Men det man oftast säger är typ; Sweet as bro. Så ni fattar ni!

Bilden som det ser ut som jag kliar mig i armhålan på, där kliar jag mig inte i armhålan haha, nej jag pekar på mina muskler!!!!!! YEAH!

DSCN3700 DSCN3704 DSCN3710 DSCN3707 DSCN3709

Leave a Reply

