Rock’n’Roll Lawn Mowing

Tjabbaaa! Jag har nu haft mig en liten undersökavadsomärpågångisverige stund. Hittade inget speciellt kul egentligen förutom det faktum att det verkar som att tv4 har börjat med typ tusen nya serier, som verkar as kul? Typ Holstien Gottorp och Sveriges roligaste klipp och Allt faller, och Kontoret såklart!! Men nej jag kan inte se detta för jag är tydligen utanför Sveriges gränser.. Men men! Igår klippte jag gräset, vilket typ bestod utav mig sittandes på gräsklipparen och ha en rock konsert med musiken från Rock of Ages. Tänk om de visste att folk som mig lyssnar på deras musik när jag klipper gräset, hehe? Jag vände mig konstant om i typ 20 min för att göra mig säker om att ingen filmade mig och från ingenstans HELT PLÖTSLIGT står min värdmorsa 5 meter från mig, med mobilen och gapskrattar. Tyvärr hade hon dock så jävla kul att hon glömde trycka på record annars hade ni faktiskt fått se min rock konsert.. Min super söta 2 åriga lillebrorsa Orion hade lagt upp två små godisar på bordet åt mig när jag var färdig, därför att, jag citerar; ‘When I do something good I get two pebbles, so now you get two as well!’ Fast i en liten barnröst som jag har fett svårt att förstå ibland för jag är ju en foreigner!!! Som min värdpappa sa andra dagen i denna familjen; ‘You thought you knew english, but then you got here’.

Hade även en liten nostalgi stund idag och kollade på LEJON KUNGEN, maaan, I love Timon och Pumbaa. Så himla länge sedan jag såg filmen och den är ju legendarisk, grät av skratt när de hittar Simba och Pumbaa ba; What’s eating you kid? Timon; Nothing he’s on the top of the foodchain! HAHAHAHA. Aaah de två är lätt bäst i filmen.

Imorse gick jag även upp 05.41 (OMG) för att åka till gymmet igen, andra gångeeeen! Det är faktiskt himla skönt när man haft en timmes workout så där tidigt som fan. Jag måste bara få lite mera sömn de resterande gångerna för idag och i tisdags var jag tvungen att gå och lägga mig efter frukost igen.. För mitt rum är så kokhett att det inte går att sova!?!?!?!? Händer annars då? NÄ inte mycket va, skola igen nästa vecka…….. Vilket är bra och dåligt, bra; för då får jag något att “göra”, dåligt; det finns inte ett skit att göra där! Alltså verkligen inte, vilket egentligen är rätt skönt fast man får lätt för mycket utav det, jag tror lärarna tror vi utbytesst. inte kan engelska, DÄRFÖR sitter vi bara där. Och jag menar bokstavligt talat sitter enbart där. 6h. Varje dag. Vi äter också såklart, det är nog därför vi går upp för vi roar oss  i skolan genom att äta..? Och vi sover, på min förra skola fick jag ofta kommentaren; ” I have NEVER ever seen a exchangestudent sleep as much as you do”. Och min kära vän Joanna har några gånger uttryck en önskan om en säng i Photography rummet.

Jaaaaaaaaa! Livet är gött, solen skiner 😀 Detta är vad jag ser när jag kliver upp inför bootcamp..

Leave a Reply

