Wonderful Sweden

Efter träningen idag alltså, woooh. Varken jag eller värdmammis orkade stå upp efter det. Shit vad drygt det är och shit vad otränad jag är. Insane.. Jag är i sämst form av alla där, hehe. Och ni fattar verkligen inte hur sjukt det är, efter gjort typ en tredjedel av passat är man så slut att man inte klara av att stå upp, men ändå kämpar man på. För alla stöttar varandra något galet. Och killen som äger det är den biffigaste kille jag någonsin sett och jag kämpade som fan och han stod där bredvid mig på ett knä och ba; FIVE MORE TO GO!! DOO IT! FOUR!!!! GREAT!! THREE, YOU CAN DO IT!! COME ON JO, TWO MORE! AND THE LAST ONE!!!!!!!!!!!!!!!!!! YEEEEEEEEAH GOOD JOB JOHANNA!!!!!!!!!!!!!!! *highfive* Kille som äger det har jobbat som tränare för NZ armen så det säger ju allt hehe. Nu blir det en veckas vila (behövs) sedan blir det BOOTCAMP i fem veckor.

I alla fall, såg detta på DT.se och tänkte; Det är min stad det! Vackra underbara Borlänge! Och under NYT sidan..

http://www.dt.se/nojekultur/peacelove/1.5467436-usa-tidning-tipsar-om-borlange

http://www.nytimes.com/2012/12/01/opinion/agenda-2013.html?ref=globalagenda2012&_r=2&

Hej hopp!

Leave a Reply

