Sunshine!

YOOOOO! Jag trött och förbannad, hehe. Tröttheten finns ju alltid här och jag är arg på telefonen min som hatar mig.. Alla kontakter bara försvann. KUL. ANYWAY. I lördags for jag tillsammans med min vän Morgan ner till ett litet ställe som hete Martinborough, vi var där i typ en timme för att hälsa på hennes guldföräldrar. Det var även så varmt att hennes pappas iPhone la av haha.. Efter det for vi hem till henne igen for jag skulle sova över där, vi bakade lite pizza, kolla film och simmade i grannens swimmingpool! Det var riktigt trevligt och igår kom jag hem lite snabbt i sisådär en timme innan jag for in till köpcentrat här i stada för att möta upp Magdalena, svenskutbytesstudent som jag mötte på Arlanda. Vi hade riktigt kul och vi bestämde oss för att prata svenska hela dagen och svor jätte mycket för det kändes så himla bra haha!! Vi träffade även på Alexander Skarsgård, haha. Och bara vandrade runt där, Maggis gjorde lite shopping men inte jag inte! Efter det kom jag hem åt och sedan körde jag värdpappis traktor. Haha, det var läskigt fan. Men kul 😀

Livet leker i sommarvärmen, ha det göttans!

 

One thought on “Sunshine!

  1. Hej,

    Så roligt att följa dig på bloggen, jag har min dotter också i NZ som utbyttesstudent.
    Ta hand om dig och njut av sommaren there!

Leave a Reply

