Pink and pretty

Yo! Läget? Här är inte vädret lika bra längre och med det menar jag molnigt. Vilket är ganska gött för nu kan jag sova! Wiihoo, det har liksom varit så varmt att mitt sovrum varit 27 grader på nätterna.. MEN MEN igår var det boxing day rea, jag köpte ett par nya tränings shorts för jag har blivit för tjock för mina gamla.. HAHAH, närå skoja har inte lagt på mig nå mera senaste 2 månaderna! 😉 men kände att det var dags för nya grejer! Höhö, dags att komma lite i form också juuuh! På kvällen sedan satt jag och min värdmamma och disskuterade vattenflaskor haha.. För jag vill så gärna ha en Camelbak flaska. De är så fina och händiga. Så vi kollade runt lite och sedan 20.30 åkte vi in till stan för att köpa mig en, jag är helt extas. Över en vattenflaska.. haha, men den är så fin och rosa och smart 😀 Eller som Grayson jämt säger; You are so easy to please. För jag blir alltid helt galet glad över allt typ. I alla fall nedan finns en bild, för min värdmamma sa åt mig att skriva om den på bloggen och sa även att jag skulle nämna att hon har typ 10 stycken, liiiiite mycket haha 😀

Förra veckan när jag var på bio och såg the Hobbit så var det en väldigt intressant reklam. Haha, handlar om tomten och vindturbiner, eller vad det nu heter. Men det som var så chockerande med reklamen var; HUR VÅGAR DE DRIVA MED OSS SKANDINAVIER VA?! VA?! VA?! Skandalöst fan.. Haha nejdå, den är kul i alla fall!

cbak_eddy_6_rose_12_m

Leave a Reply

