Swedish christmas presents.

VÄNNER! Imorgon är det jul! Wiiho. Eller det är jul för er nu, men här är det jul imorgon! Eftersom det firas den 25. Jag har enorm brist på julkänsla, haha, vilket i och för sig kanske ändå är rätt bra. Inte så mycket hemlängtan då! Även om jag inte haft det på sistonde. En sak som jag upptäckt är att ju bättre man har det desto mindre bloggar man. Så ursäkta, men jag har det riktigt bra! Jag ska försöka att komma ihåg att blogga dock!

I fredags fick jag paket från SVERIGE. Då var jag som ett barn på julafton alltså. IIIIH. Så mycket saker i där, nedan finns en bild. Tullen tog ur hästkörva dock.. Stor besvikelse såg verkligen fram emot en hästkorvs macka så här te jul. Men int. Sill fick jag i alla fall, och GLÖGGGGGGG! Och en massa svenska böcker, mamma jag måste säga att du gjort ett bra jobb med att välja böcker!! På fredagen var jag också på sleepover med en massa tjejer från min ungdomsgrupp, det var kul! 😀

Ilördags spelade jag laserdoom!! Och jag var inte sämst! Wiii 😀 Jag var typ medelmåtta! Och efter det träffade jag Joannas mamma och bror! Det är riktigt kul men kändes sjukt skumt att prata svenska igen.. För dem är finlandssvenska, och förvirringen och kampen att byta mellan engelska och svenska.. Det var inte det lättaste nu när man gör allt på engelska.. Men men!

Idag är det alltså julafton, jag har bakat pepparkakor. Och om någon timme blir det Kalle Anka! Untz untz, klart jag inte missar det! Och sedan GO KART! Ha det fint!

GRRRRR… bilden går inte att ladda upp.. ni får se det en annan gång!

 

Leave a Reply

