Summer paradise

Hallå vänner. Söndagen bar med sig en fin överraskning. Oliver från min gamla skola kom och hälsade på mig! Det var riktigt kul att träffa honom igen, och vi hade mycket pratande att göra eftersom vi inte setts på 2 ½ månad. Vi drog till en park här i staden och hängde med några av mina vänner från min nya skola. Det var en bra dag, och solkräm hade jag så ingen solbränna blev det heller! Igår ÖSTE regnet ner, och det var så där äckligt fuktigt ute.. Ni vet bara så där det är när man är utomlands typ. Så kläderna bara klibbar sig fast på kroppen. Men på ett sätt var det ändå ganska skönt. För nu är sommaren här på riktigt, för även när solen är i moln och det blåser är det fortfarande hyfsat varmt och behagligt. Fast jag har sagt det förut och säger det igen, det kommer antagligen bli varmare. Annars har det inte hänt mycket. ELLER JO DET HAR JU DET!

Jag bjöd över Joanna till en sleepover, det var trevligt eftersom jag inte sett henne på typ 100 år då hon var ute och åkte runt NZ i typ 4 veckor haha. Då slog hon och jag även näven i bordet och fast ställde att det är ingen riktigt jul utan snö! Det är sant, även om jag ser fram emot en jul med BBQ och gokart, ska bli kul att göra något nytt, men nästa vinter då blir det allt en med snö och kyla igen! Men jag och Joanna kommer hålla i traditionen och kolla på Kalle Anka på julafton!

Jag gick även till ett NZ gym.. Och det finns det inte ord för att förklara haha. Nu två dagar senare kan jag fortfarande inte gå som en normal människa. Höhö, och i Januari kommer jag börja på ett sk. bootcamp med det gymmet i 6 veckor. Haha, it’s time to get fit. Såg även the Hobbit igår, igen!Ha det bra!

Här är en bild på mig som Joanna tog i vår fotoklass i skolan för 2 månader sedan, jag har även framkallat bilden helt själv i ett mörkrum! Riktigt kul.Image

Leave a Reply

