Sleepless in New Zealand

Halli hallå! Inatt har jag för första gången på 4 nätter sovit. Sååå skönt. Jag sov bara 6h men det var iaf något. För av någon anledning har jag inte sovit alls.. I fredags natt var jag så trött och utmattad att jag kände för att gråta mig till sömns.. Vilket inte funkade så när det var dags att gå upp då äntligen somnade jag och fick 3h sömn. Meen nu känns det riktigt bra, ikväll ska även jag och min värdpappa cykla runt staden och få lite motion så hoppas att det bidrar till sovande i kväll! Imorse efter att jag legat vaken i typ 1 ½h så skulle jag gå upp och dricka lite vatten och utanför var en jätte fin soluppgång!! Kl. var typ 5 på morgonen, så gick tillbaka in på rummet och hämta kameran gick ut tog en bild och tyst in igen och sedan för att hämta mitt vatten. Och där står min värdpappa och undrar vad jag håller på med haha. Han som causally går upp fem på morgonen för att dra ut på en mountainbike tur. Haha!

Ute skiiiiiner solen och vi får se vad dagen bär med sig för äventyr! Antagligen solbränna.. men inga tårar för det! Hejhopp!

Image

Leave a Reply

