135 days in New Zealand!

Som ni kanske ser så har jag en ny header nu, kände att det var dags att uppdatera med lite nya bilder! Från vänster; Jag och Ale på Cape Reigna, NZ nordligaste punkt; Utsikt från Rimutaka Hills; Jag utanför Bag End i Hobbiton; Jag och Constaze en solig dag i Palmerston North; Jag och min fina vänner nere i Wairarapa.

Och som ni också ser har jag varit här ett tag nu, 19 veckoooor! För er som är intresserade av mitt wordfeud spelande så smackade jag till med ett 57 poängs ord mot Lena, hehe, nu är det bara pappa kvar sen är allt tillbaka i sin ordning! I Många måååååånga dagar, typ en vecka, har jag velat se Grease! Och today is the day! Trodde jag, efter att jag cyklat till video affären och för höra att den inte finns i butik! Sorlig stund, så då tänkte jag, men ja varför inte hyra Dorian Gray som jag alltid velat se, MEN nej.. De hade i alla fall film nr. 3 på min lista! Woop woop. Annars har jag chillat i typ 100000 graders värme inne i stan med Constanze, tysk utbytesstudent, i förrigår, suprise, jag brände mig.. SOLEN ÄR SJUUUUKT STARK HÄR. Kom ihåg det pappa, du kan inte köra din vanliga taktik när du kommer hit; Äsch då jag blir bara brun ändå! Kommer inte funka, inte alls… I tisdags kl. 14.00 hade Mt. Tongariro ett utbrott! I fall ni ville veta liksom! Och idag ska jag klippa mig 😀 Klipp klipp! Och helt GRATIS!  Nice va? 😉 Ja Sverige se och lär här kan man klippa sig hos frisörelever gratis! Jag har väntat på den här stunden i fyra veckor, haha, men lätt värt när man får det gratis! Igår kollade jag på Charlie St. Cloud, “%24¤%Kd#” bra film!! Älskade den, bra musik var det i den ååh typ som denna; While We Were Dreaming – Pink Mountaintops. (Spotify användare behöver bara klicka på länken, ni andra får väl youtuba litt granna!) Mitt älskande av Glee har även stigit MYCKET, för denna säsong är sååå bra! På måndag är det SURFCAMP!! Woop woop, så hörs vi inte innan det så hörs vi väl om en vecka sådär! HA DET! 😀

Constanze och jag!

Leave a Reply

