Back for the day in the Wairarapaaaaaa!

NÄMEN Tjänare Tre kronors land! Hoppas allt är fina fisken. Själv är det inte så bra.. Hitta just en ny finne OCH Pappa och Lena spöar skiten ur mig på Wordfeud 😥 Jag lovar att de nu sitter där hemma och skrattar åt mig när de läser detta, buhuu. Hehe, VÄNTA NI BARA!! B-) Igåååår, hade jag en AmaseballlzZ dag! 😀 (en mycket bra dag, för er som inte förstod mitt nya engelska slang). Jag åkte ner till mitt gamla place i Wairarapa och hälsade på mina saknade vänner 😀 Wiiihooooooooo! Det var så kul och jag grät nästan lite när jag insåg att jag faktiskt var tvungen att åka hem till Palmy igen.. Men jag har det mycket bra här ändå 😀

Dagen började med att jag gick upp halv feeem! Tog en buss till wellington som var 50 minuter försenad -.- nästan lika grymma som SJ! Sprang till mitt tåg som skulle ta mig till Carterton, och wooops! Så var jag där 😀 Träffade först Ariane och Kieran, åh vad underbart det var att se alla igen 😀 Sedan drog vi till skolan där jag träffade många fler men bla. Miss McLellan, Finn, Freya, Travis, Oliver, Civic, Jordan, Jan och massa fler 😀 Sedan drog jag, Ariane, Oliver, Miss och Finn och åt lite lunch och umgicks, sedan tillbaka till skolan och efter det drog jag Kieran, Ariane och Travis hem till Kieran och chillade bla. så spelade vi Monopol 😀 Vi hann inte avsluta dock för strax innan sex blev vi upp plockade av Miss och Civic så drog vi till Masterton, Oliver var också med men han körde sin MC. Där köpte vi bröd, och sedan drog vi och matade änderna HAHA. Vi köpte även en HINK med M&M’s fett epic! Den hinken dödade mig nästan, haha närå men nästan! Jag och Civic tävlade vem som kunde kasta upp flest och sedan fånga med munnen hahaha. Mannen jag failade hårt! Kastade upp, fångade, RÄTT ner i strupen! Haha och svalde den hel. Smärtan alltså, och samtidigt skrattade jag så mycket att jag nästan grät, alla skrattade 😀 Ah härliga minnen!  😉 Efter det drog vi till en restaurang och åt middag och bara pratade, umgicks och sjöng We are Never ever Getting back together, ooooh oh oh oh oh oh oooooh! Hehe och efter det till Lake Henley och bara umgicks, haha så som ni ser umgicks vi en del, haha 😉 Det var en grym dag och så himla kul att se alla igen! 😀 Här kommer DAS PICTURES!!!!!

Klicka på första bilden och sedan kommer ett bildspel upp och använd sedan pilarna!

Leave a Reply

