A royal visit

Tjenare. Sååå ja sommar lovet har börjat, och jag har faktiskt redan gjort en hel del saker. 😀 En sak ska jag säga er att ALDRIG har jag tryckutjämmnat mina öron så mycket som jag gör här, haha. Alla kullar, upp ner, upp ner, upp ner.

På måndag morgon 3.30 åkte jag, Sam och Grayson mot Auckland! Grayson skulle plocka upp en båt, så han släppte av oss i en stad som heter Hamilton för lite shopping, blev inte mycket dock vi umgicks mest bara. Det var en väldigt svensk dag dock haha, först kliver vi in i en godis affär och där har de DAIM. Maaaaaaan, chocken och stoltheten i den stunden! Sedan klev vi in i en affär, liknande Ordning&Reda, kliver in och plockar upp en jätte gullig almanacka, och guess what!! Den var på både Svenska och Engelska! Haha, köpte den åh. Och sedan lyssnade vi på Robyn på vägen hem! Det var en trevlig dag.

Idag åkte jag, min mamma och mina lillebrorsor till Fielding för att kika runt lite på marknaden och se på fan! Där var Prince Charles också, haha! När vi kom dit, jag ba; Varför alla dessa poliser? Claire, mamma, hon ba; Ah juste Prince Charles är här på besök idag! Queen Elisabeths son då alltså. Hade inte med mig kameran men fick en liten bild med mobilen ändå! Annars då?

Nä inte mycket, imorgon är det ungdomsgruppen 😀

Ha det gött!

Prins Charles i grå kostym!

Leave a Reply

