Church

Idag/ikväll var jag på/i (?) min första youthgroup 😀 Med kyrkan, det var hur kul som helst och jag längtar galet mycket till nästa fredag! Vi träffades vid kyrkan sen åkte vi alla ut till en klasskompis till mig, hennes hus, där lekte vi sedan lekar och kollade på fyrverkeri. Det var så kul och sådan härlig stämning. Alla var super snälla kom fram och prata och hälsa och åååh. Jag längtar så mycket till nästa vecka, för er som frågat vilken kyrka det är så är det CCC. Christian Community Church. Jag träffa så mycket folk och tror att jag kommer skaffa många vänner där. Detta var lätt bästa kvällen på så länge! Iiiih 😀

Jag tog inte så mycket bilder man jag har några på fyverkariet:

Leave a Reply

