Sommar, sommar, sommar!

Och så var det sommarlov! Första gången man säger det i november. Jag har alltså nu 10 veckor framför mig av härligt sommar dagar. Synd bara att jag inte har några planer, haha. Eller jo då! Ska ju faktiskt på surf läger  i november, och sen är det ju jul såklart, och så the Hobbit!! och sen ska jag ju faktiskt till Wellington några gånger, så jag har ju faktiskt lite planer! Heh 😀 Kom precis  hem från Senior honour Awards vilket är typ att alla får priser för något haha. Sen var det ca. 4  st som fick dessa honour awards, och en tjej, hon ni. HON NI. Hon stod där uppe i typ 7h och gavs priser konstant, den bruden är smart. Hon hade bla. 3 stipendier från tre olika universitet haha. Det kan man snacka om resultat på sina studier!  Jaah, annars har det int hänt mycket inte.

Nu ska jag inviga det 10 veckor långa lovet med att krypa till kojs, godnattis!

Men alltså jag måste ju säga att det är mycket förvirrande med vår/sommar i november..! 😀

Leave a Reply

