Off to the Bay of Islands!

Forlat kara vanner for varldens samsta uppdatering. Men HAR KOMMER DEN! Jag har dock inget WiFi vilket innebar att jag inte kan blogga fran min dator vilket pa sa vis innebar att jag inte har de tre sista bokstaverna!

For en vecka och en dag sedan, som ni redan vet, akte jag till Palmy for att bara chilla jarnet i en vecka! Det var helt underbart skont. Jag maste erkanna att jag saknar den svenska hosten lite grann.. Men ASCH, har ar det ju i princip svensk sommar aven fast det bara ar var, Mohihihih! I alla fall denna vecka har jag kollat pa LotR och gratit, spelat sjukt mycket spel och bara umgats med familjen jag bott hos. Idag ar det bara chilldag och ompackning for imorgon bar det av mot the Bay of Islands! Iiiiiiiihhhhh, och ja vanner det ar lika exotiskt som det later! Nu far vi bara hoppas att vadergudanrna inte sviker oss, men om de gor sa ar jag ganska overtygad om att det kommer aga sonder andaaa!! Jag ser mycket fram emot klassresan wiii! Och jo the Bays of Islands ligger sa hogt upp pa NZ som man kan komma. Nagra saker som vi ska gora ar (nu skriver jag pa engelska); go up in the skytower in Auckland, visit nintey mile beach, sand dunning on boogie boards och typ tusen till saker som det inte ens ar nagon ide att jag skriver for de har med Nyzeelandks historia och gora och sedan ar det ocksa en overasknings aktivitet! OMG!!!!! Gustav, du vet vad jag pratar om.. Jag vet vad det ar, hehe, men tanker inte beratta det for er an! Jag kommer avlida av extas. 😀 😀 😀 😀 😀 😀 Jag kan inte lova att jag kommer blogga under tiden men man vet ju aldrig!! Nu ska jag packa! Puss och kram!

Leave a Reply

