Awkward..

Denna förvirring alltså!! I lördags när jag, Oliver och Kieran spelade LIFE, ett sällskapsspel om livet, så vann jag $200,000 och ja så det kan gå, eftersom jag ägde sönder på spelet och Oliver gav mig sina “evil” ögon, heheh, så var jag ju tvungen att annonsera att jag vann så mycket pengar så i huvudet tänkte jag på svenska och engelska, och noll koll hade jag på vad fan jag sa.. Så jag ropar; “TVÅ HUNDRA dollar!!…. oh shit.. Swedish..” Jag hatar när det händer, så djävulskt pinsamt! Och det har hänt mer än en gång. Åh, och ja Kieran och Oliver började väl stor skratta.. Haha, men men, van ju nobel priset så det jämnade väl ut sig! 😉 Fast Oliver vann i slutändan ändå….

Två månader senare och shortsen börjar bli lite tighta. Enda problemet jag har med det är att jag älskar min shorts så mycket, tänk om de blir för små.. Buhuuuu… 😦 Och nej jag är inte tjock, man ser inte ens någon skillnad! Man ska ju passa på att äta det man vill innan man växer upp och det börjar synas! Hihi. 1kg +! Inte mycket på två månader!! Woop wooop! Balklänningen som var slightly förstor i midan sitter som en smäck!! Skeeeeet BRA! Har även nyss sminkat på mig min bal sminkning som jag ska ha på lördag! 😀 Åhhh, vad kul det kommer bli! 😀

I alla fulla fall, tänkte tipsa er utbytesgalet folk därute om två andra bloggar! Mest pga. att mamma ville det, hehe. Nej men det är mina två vänner Calle och Jasmine som precis som jag är ute på detta as balla äventyr!! 😀  Calle är i Kanadaaaaaa! Och Jasmine i Missouri! Calle stack för typ en månad sedan tror jag och Jasmine i förrigår.. Så ja läs och njut! 😀 Calles Blogg!! och Jasmines Blogg!!

Lite musik uppdatering från mig:

Blickar tillbaka på den härliga 36h långa resan hit; här får ni en inblick på hur min tandborstningsprocedur såg ut på planen!

Leave a Reply

