High School Magical!

Aaah härliga vår! Du som kommer med alla allergier.. Blöö, förkyld och allergiker.. Mitt huvud exploderarrrrrrrr! Men nu ska vi int klaga! Dagen kommer i alla fall (som det ser ut nu) att spenderas i sängen med en massa gamla filmer jag hyrt så som; Chariots of Fire, It’s a wonderful life, Life is a cabaret mfl.

Igår gjorde jag en riktigt häftig sak! Ja farmor, igår träffade jag Tamar! För alla er andra som inte vet vem det är så är vi släkt! Vet inte vad hon blir till mig men hennes söner är mina tremänningar. Det var riktigt häftigt, att träffa en släkting på andra sidan jorden. Att tänka att vi är släkt, så galen känsla! Det var i alla fall  mycket trevligt även om det inte varade länge efter som hennes söner blev sömniga och ville åka hem igen, haha. 🙂 Nästa gång vi ses kommer jag åka till dem och hälsa på.

Annars då? Jo såg the school production igår; High School Magical! En egen blandning av High School Musical och Askungen, med inslag av vampyrer, zombies och trollkarlar. Helt galen och jätte rolig! Väl spenderade $5! Efter det for jag, Kieran och Oliver till Kierans hus för några timmar av sällskaps spel och singstar!

Lite bilder från musikalen..:

This slideshow requires JavaScript.

Leave a Reply

