Det spökar i Aulan….

Det är en såååådan himla konstig känsla att ligga i min säng nu halv sex på eftermiddagen och lyssna på Rix Morron Zoo samtidigt som jag kollar upp på min fina laminerade världskarta och kikar på avståndet mellan oss! Häftigt!! Har även kommit fram till att låtarna som jag länkade här om dagen tydligen är väldigt populära i Sverige också, se så det kan gå!

Imorse fick jag en hjärtattack. Herregud ni anar inte hur hemskt det var imorse. I alla fall så vaknar jag typ 4.30 för jag drömt en mardröm.. Lite scary men jag tände lampan och tänkte att jag skulle distrahera mig lite genom att lyssna på radio! Och så kikade jag runt lite och tänkte vad vill jag lyssna på? Musikguiden på P3 var i gång där så körde på det. Lyssnar och si så där! Alltså den här stunden var fan värre än när katten gömde sig i sängen. Så snubben i P3 ba; Nu är det dags för nyheter! Och jag ba; jahap då får jag höra vad som pågår i Sverige då! Men inget ljud kommer, och efter några sekunder börjar jag fundera och undrar vad som hänt. I alla fall ni vet hur fort tankar kan susa förbi i huvudet? Ja, det var som en jävla tornado i mitt huvud och jag flög upp ur sängen och freakade totalt ur när det körde igång Viktigt Meddelande till Allmänheten larmet. Ni vet larmet som går igång när något riktigt farligt hänt eller i den stunden händer, det som de testar kl.15 första måndagen i var fjärde månad. Alltså ren skär skräck; VAD FAN HÄNDER, SVERIGEEEE.. shit shit shit shit shit, vad pågår?!?!?!?! Jag ville bara börja gråta, och typ spamma mamma och pappa och se om de var ok. Typ 2 sekunder senare kommer nästa snubbe och uttrycker; Det här vara bara ett test. Fint skämt du!

Den stunden kan då vara det meste workout jag fått de senaste 5 veckorna! Haha! 😉 Det var dessutom ett mirakel att jag inte väckte någon.. Har även good news, Lisbeth låter mig tenta av SvB, YESSS! Tack Lisbeth, nu har jag mindre saker att panika över när jag kommer hem eftersom Skolverket bestämde sig för att ändra hela gymnasieskolan… MEEN men! Int mycket att göra åt det! 😀

Jag, Kieran, Travis, Oliver och Miss McLellan bevisade även idag att det får plats 5 pers i en barnpool på typ 2kvm… Hade vi velat hade vi säkert fått i en till..!

Leave a Reply

