We don’t have to try, It’s always a GOOD TIME!

Idag är det fars dag här borta, eller för mig värdfars dag! Köpte honom lite choklad, mums! Helgen har varit niiiiceee! Fandetvoresköntattstekahemmaisoffan – känslan var på lite besök idag. Men äh, det är bara att göra saker så försvinner den! Så jag har ändå varit på kuligt humör idag! Jag är glad att jag inte fått hemlängtan än, ser inte fram emot den dagen.. MEN ÄH! Nya Zeeland är ett så himlans avslappnat land, som jag berättade om press och saker, det finns knappt. Stressen som pågår i Sverige och Europa finns inte här vilket har bidragit i att på guds vilodag, söndagen, slutar det alltid med att jag kl 2 på dagen tar en 3 h powernap, haha! Hur skönt som helst faktiskt! Perfekt sätt att ladda upp inför den kommande veckan!

Hur dålig dag man än har här borta så rockar den ändå alltid sönder! Man kan ha världens pissigaste dag men ändå så finns det alltid något att kolla tillbaka på och le åt när man på kvällen ligger i sängen. VARJE DAG ÄR ETT ÄVENTYR!! Och till detta har jag även två svin bra låter som gör en super glad, som jag älskaaar, för er som inte förstår så klickar man på den blå texten/länken, man måste även ha spotify och sen när man klickat på länken kommer man till en ny sida och om man har spityfy klickar man på I have spotify annars får man skaffa det!! IT’S ALWAYS A GOOD TIMEoch Some Nights, I wish my lips could build a castle! Ni kanske har hört dem int vet jag vad man lyssnar på i Sverige nu för tidn! Haha 😉

Dagens höjdpunkt som jag just nu firar med Spotify, överstående låtar och min underbara nötmix; Antioxidant Trio! är att Thomas och Carla lagade så dålig mat att imorgon är de i sudden death cook off!!! I tidernas bästa TV program My Kitchen Rules! YEEEEEEEEEESSSSS!! Jag och min pappa Frans jublade av glädje när de hade dagens sämsta rätt, nu håller vi tummarna för att de åker ut imorgon! Anledningen till detta “hat” är därför de är så hemskt oförskämda och otrevliga… Och de kan inte laga mat heller, haha vet inte vad det gör i tävlingen… Nej men seriöst (allvarligt) vi borde slopa alla matlagnings tävlingar som finns och bara köra på MKR för det äger söndeeeeeeeer!!

Här även hittat två GRYMMAAAA radio kanaler, FALVA och ClassicHITS. FALVA finns tyvärr som närmast i Auckland dock, meeen äh det är bara att lyssna live när jag är hemma! 😀 På FLAVA ska man lyssna på när man är på P-p-p-p-p-p-p-arty mood för de spelar all den senaste as grymma fest musiken! Yeaah, ClassicHITS kan man lyssna på när som helst för de spelare de mest awesom låtarna från I quote; 80s,90s, TODAY. Så pappa om du mot någon förmodan lessnat på Vinyl107 så ladda ner ClassicHITS 80s90sTODAY appen och testa den radio kanalen! Äh alla ni borde ladda ner FLAVA och ClassicHITS till era telefoner, för de är awesome!!

Leave a Reply

