Any way you want it!

Halli hallå. Läget Sverige? Hoppas skolan går bra för er som precis började, bara kämpa på.. Jag blir själv nästan lite trött av att tänka på svenska skolan och det faktum att där MÅSTE jag prestera.. Meeen, det får vänta ett år! Hihi. Här är det bara chill i dill dill. Förutom engelskan då, där läraren faktiskt vill se mig arbeta. Vilket är skönt, för jag är ju även här för att förbättra min engelska. Hon övertalade mig till att skriva ett exam i slutet av året. Och innan det vill hon att jag ska öva lite.. Jesus, när hon ser min engelska flippar hon säkert. Jag är väl då inte i klass med alla Nyzeeländare!

Annars då? Jo gick på bio med Finn och Ivy igår, såg TED. Aaah, hysterisk film! Livet blir bara inte bättre, så enkelt är det förstår ni! Idag åt jag whitebait, annorlunda, men gott. Haha googla det ni så får ni er allt se något aptitretande! Haha.. 😉

 

 

 

 

Leave a Reply

