Hakuna Matata ♥

Ni anar inte hur mycket jag bara önskar att ni kunde vara med om det jag är med om.. Jag vill bara visa er hur underbart det är, hur bra jag trivs, hur fina alla mina vänner är osv. Men det går inte. Gårdagen var utan tvekan en utav de bästa dagarna jag hittills haft här. Solen sken och allt var bara helt sinnessjukt bra. Började dagen med att åka till skolan för att prata med Alena, var där i en timme och sen drog jag och Oliver upp till toppen av Mt. Dick och blickade ut över HELA Wairarapa (landskapet jag bor i) och eftersom det inte fanns ett moln på himmelen så var utsikten helt galen. Man såg min hemstad, två grannstäderna plus en annan liten stad lite längre bort. Efter det åkte vi till skolan igen och då fick jag träffa min klasskompis Kieran och hennes 2åriga son, så himla fin kille! Så bedårande!! Efter det åkte vi hem till honom för att kika runt på hans familjs farm (gillar inte ordet bondgård) som är så djävulskt stor att om man står på gränsen på ena sidan av den så är allt man ser framför sig, tills marken möter himmelen + en hel del till, hans familjs farm…. Några tusen kossor, några X antal hundra grisar och lite får så där. De har till och med en egen flod…. Herreguuuuuuuuuuuud. Resten av dagen (utom lunchen) bestod i stora delar av att vi åkte runt på deras fyrhjuling och bara LEVDE LIVET. Njöt av stunden. Blickade ut över de helt galna vyerna. Jag konstant önskade att jag bara i resten av mitt liv kunde åka runt där. Ni förstår verkligen inte hur vackert livet är här, jag så önskar jag kunde visa er. Jag fick även se kossorna mjölkas, klappa ett lamm (JA HÖR DU DET EMMA NU HAR JAG EN FÅR KOMPIS) och hälsa på grisarna. Jag har aldrig riktigt sett grisar på riktigt, förutom igår då, och fan de är ju helt jävla terrifying.. Det fullvuxna då alltså, ungefär lika långa som en säng. Men bebis grisarna ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Ja, bebis grisarna… ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Dem var så j*vla bedårande. Fick hålla en relativt nyfödd, lika stor som båda mina händer, åååååh ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Det är verkligen så här jag känner för bebis grisarna ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Vi gick sedan till de lite större bebis grisarna ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ som konstant sprang och hoppade runt och var så himla glada. Och fina och söta och de tuggade på mina skor. När lunch närmade sig åkte vi och plockade upp Alena och Kieran och en till tjej jag inte minns namnet på.. Köpte pommes drog till parken och stekte i solen och bara umgicks. HELT JÄVLA UNDERBAR DAG. På kvällen kollade vi på Män som hatar kvinnor, och jag behövde inte subtitles. Oh yeaaaaaah!

Idag var jag och såg rugby finalen, vi vann tyvärr inte.. Men vi kom ju i alla fall två!!! Bra jobbat killar! Weehååå! Ikväll blir det chill med några vänner! Ha det bra!

Bilderna är i olika kvalitet efter som jag inte ville ta med min kamera till vissa ställen, då är det mobil kameran.

This slideshow requires JavaScript.

Leave a Reply

