We take care of our own

TJABA.Så min helt onödiga skoldag i skolan igår var riktigt trevlig! Drog dit i Mufti (ej uniform), bad ass va? Nej men sket i uniformen och var rädd som fan att jag skulle åka på världens utskällning över att jag inte hade uniform. Kommer i alla fall in till the Office för att betala min bal biljett och den första person jag möter är Ms. Osborne… Hon är vääääääldigt sträng. Och mitt hjärta bara sjönk ner i marken, men hon bara log och sa; Good morning Johanna! För jag är ju utbytesstudent! Yeeah! Eller rättare sagt jag är en lydig utbytesstudent. Min kompis Yuji fick kvarsittning för att han bara pratade japanska med Rina.. eheh.. I övrigt chillade jag i drama klass rummet till skolbussen gick hem igen, kika på the hunger games och lekte lekar!

Idag åkte jag och Oliveeeeeeeeer till Wellington, woop woop. Det var niiiiiiice för solen skeeeen! Vi gick på bio, enbart för jag ville se hur stor den extrema bion var. Och den var stor! Gick på Te Papa, shoppade Burts Bees (eller jag gjorde), tog oss upp på toppen av the botanical garden och blickade ut över hela Wellington. SÅ VACKER STAD, ÄLSKAR DEN. Schteeekte! Nice dag, niiiiiiiiiiiiiiice dag!

Hakuna Matata!

One thought on “We take care of our own

Leave a Reply

