Everybody is Kung Fu fighting!

Eftersom min skolvecka idag tagit slut så köpte jag lite godis och hyrde en film, SWEEET AS. Som man säger här nere. Anledningen till att det inte är någon skola för min del är därför att alla skriver sina exams nu och då behöver inte vi utbytesstudenter vara i skolan, meeeen jag åker dit imorgon ändå för jag måste betala min bal biljett eftersom det måste göras denna vecka. Annars så flyr jag lill staden och drar over the hills till Wellington på torsdag, ska bli så niiice. En dag helt för mig själv to wander the streets of the capital. Oerhört fin stad ska ni veta!

Filmer som jag känner behov av att se;
Mamma Mia, the Lion King, Lilo and Stitch, Herculeeeeeeeeeeeees, Burlesque, the Princess and the Frog, Tarzan, Kung Fu Panda osv. osv.

Wiiihooooo, mest för att jag är besatt av min Soundtracks. spellista på Spotify. Ah kärlek, den är så awesome att jag nu länkar den till er kära vänner!!!! MIN SUPER DUPER AWESOME SOUNDTRACKS SPELLISTA

Idag fick jag även min klänning som jag ska ha på balen, och några andra klädesplagg från mig garderob i sverigee. Tack mami för att du skickade det! klänningen satt som en smäck!

HAKUNA MATATA FRIEEENDSSSSSSSSSssssss!

 

Leave a Reply

