I apologize fellow friends.

Förlåt för att jag inte bloggat på ett tag, MEN det har helt enkelt inte hänt något speciellt. Och helt ärligt, varje dag är ett äventyr. Men för att göra det enkelt:

  • Har jag gått i skolan denna vecka? JA
  • Har jag gått upp 1½ kg? JA
  • Bryr jag mig? NEj
  • Kommer jag åka med historian på klassresa i oktober? JA
  • Har jag haft hemlängtan? NEJ
  • Har jag gråtit? JA, let’s face it, jag gråter jämt.
  • Är jag besatt av Taylor Swifts nya singel? Nejfan..?
  • Har jag för första gången i mitt liv spelat teater? HELL YEEAAAH
  • Hur var det? Scary as!!!!!! Men super duper kuuuul!
  • Har min kära vän Alena gipsat armen för skojs skull? Oh yes indeed she have.
  • Har jag bokat klipptid? Yep.
  • Har jag sett the Dark Knight Rises? Det har jag och den var sååååååå bra!
  • Bor jag i världens bästa värdfamilj? Ja det gör jag, och tacksam för det är jag.
  • Kommer jag skära ner kontakten med Sverige? Ja, det kommer jag. Så kom ihåg det vänner.
  • Hur länge kommer jag gråta om Taylor Swift spelar i Sverige medans jag är här och sedan här när jag kommit hem? Ja en vecka minst skulle jag gissa på.

Mer än så har jag inte att säga, kanske händer något awesome i helgen? Ja helt omöjligt är det inte. Vill även passa på att önska mina kära kamrater lycka till i 3an och kör gäääääääärneeeeeeeeeet!! PUSSPUSS

 

 

Leave a Reply

