Stop complaining, Sweden..

Jag ska nu krossa era drömmar… Den Nyzeeländska kartan är INTE uppochned! True story, men för att se något ljus i det hela så ser den ändå annorlunda ut! För vet ni vad?! Dem tror att dem är så awesome så de har sig själva i mitten (långt ner dock) istället för.. Storbritannien! Ja så på den här sidan jorden ligger USA till höger och inte till vänster! Alltså har jag en väldigt fin vy på stilla havet varje gång jag blickar upp på min fina nyinköpta världskarta.

SVERIGE, (ja nu börjar jag alla seriösa samtal med er på det viset).. SVERIGE, sluta klaga för i h*lvete. Här bor jag i en stad på 2000 invånare, bussarna går 4 ggr om dagen, 3ggr på lördag och 2ggr på söndag. Och bättre har jag nästan aldrig haft det. Sluta klaga på att Borlänge är en håla, för det är den inte. Sluta klaga på den svenska skolan, för den är mycket bra. Sluta klaga på era lärare, lär er uppskatta dem för helt ärligt utan dem skulle vi ju knappast komma någonstans i livet. Ja ni fattar vinken, bara sluta klaga. Och kära alla elever i Sverige, SLUTA KLAGA PÅ ERA TOALETTER PÅ SKOLAN. Hör jag det klagomålet en gång till när jag är tillbaka i Sverige kommer jag spy. Vilka mesar vi är, vi har jävligt fina toaletter i Sverige ska ni veta. Toaletterna här.. Om man säger så här, toaletterna här används inte i förstahand till det de egentligen är till för utan här röker man. Och då menar jag inte cigg..

Vi har det jävligt bra i tre kronors land. Men tyvärr så är vi för dumma för att inse det.

Annars rullar livet på! Hoppas allt är bra med er! KRAMISAR

 

Leave a Reply

