Eating swedish chocholate

Bara för att jag inte kan gå på krogen de kommande 9 månaderna så kommer ni därför höra evigt tjat om när jag gör  massa andra saker som jag kan göra när är 18! T.ex:

IDAG INGICK JAG MITT ALLRA FÖRSTA AVTAL!!!! Jag skall för evigt minnas denna dag. När jag ringde SEB för att ingå deras avtal om att få ett VISA; “jag kommer nu läsa upp regler och villkor för detta, samtalet spelas in och jag vill att du svara ja klart och tydligt om du accepterar detta och sedan bekräftar du med att upprepa ditt namn och personnummer. Blablabla.. Yadayadayada.. blabla.. Accepterar du detta?” -“JA, mitt namn är Eva Johanna Hedlund, 19940715****” Det bästa av allt var att mamma och pappa visste ingeting! Mohihihiih, nu gör de dock det,  dels för att jag skrev det här och för att jag smsa dem! Så hur känns det, mor och far?! Er lilla flicka har blivit stor!

I morse när jag vaknade… oj oj oj.. fy bubblans.. Så där stod jag och bäddade min säng (JA HÖR NI MAMMA OCH PAPPA JAG BÄDDAR SÄNGEN DAGLIGEN!!!) i alla fall är jag bäddat den så fint och prydligt tog jag min dator och satte mig på kanten, filosoferade på meningen med livet och alla andra sjukt djupa saker (för jag är en väldigt djup person) och klappade mitt fantasi skägg. Sen ser jag i min ögonvrå hur det börjar röra sig under mitt täcke och överkast och det var inte jag som rörde på mig så att det flyttade med mig UTAN DET FORTSATTE och den lilla bubblan flyttade sig närmre och närmre ut mot säng kanten mot där jag satt. FY FAN SÄGER JAG BARA! Alla möjliga skräckfilms scenarier började spelas upp i mitt huvud och en massa hemska sätt jag då skulle dö på. Flög upp ur sängen skrikandes som en stucken gris, kastade datorn på sängen och bara stod där på andra sidan rummet och stirrade. Min norska syster (som tom. är mer lättskrämd än mig) missade detta hemska ögonblick och använde sin verklighetsinsikt och lyfte på täcket. Och där låg katt fan.. Katten är väldigt gullig men jag är inte så glad på den nu..

I alla fall, min bal dejt spelade basket final igår. Skulle varit där med några kompisar och kollat men var sjuk. Detta slutade i alla fall för hans del med ett besök på lasarettet och 6 stygn under det vänstra ögonbrynet.. Stackars kille.. För att se på den ljusa sidan så kan jag ju i alla fall garantera att han kommer se mest hardcore ut på balen! Yeeaaaah!

Världens störtsta pommes jag och Maria fick när vi åt här om dagen

One thought on “Eating swedish chocholate

  1. Heej! Ville bara fråga hur ditt skolschema ser ut? Är det som i Sverige (blandat varje dag) eller som i USA där de har samma schema varje dag? Och du har fortfarande inte lagt upp bilder på skolan! 😦
    Saknar dig! Kram 🙂

Leave a Reply

