Shopping..

Cha Folks. När jag går på promenad har jag mjuksibyxor, t-shirt och hoddie med uppkavlade ärmar och svettas som en gris. Och det är vinter här, sug på den ni! Det är nu söndag kväll och jag är ganska positiv på det faktum att jag är sjuk…. …… Därför hyrde jag idag 5 FILMER! YEAAAH baby! 5 filmer för $12 i en vecka! Slå det ni Sverige!! Här får vi alltså 5 filmer i en vecka för 72 kr och i Sverige får man 3 st för 120 kr. BARGAIN! Och eftersom jag var på väldigt crappy humör när jag hyrde filmerna så blev det mycket seriösa grejer! Och med seriöst menar jag gamla filmer.. Så som; To kill a mockinbird, FAME, across the univers (tror dock inte den är speciellt gammal men bara för att jag sa det så säger vi att den är det), the piano och så en ny film ARTHUR, bara för att Russel Brand är så awesome!

Och eftersom jag är gud så gör jag som jag alltid gjort, sedan jag skapade jorden och yada yada, vilar på den sjunde dagen. Hallelujahh!

Shoppade i fredags, JA FAN ÄNTLIGEN, köpte lite hårband (eftersom mitt hår snart är lika långt som Rapunzels), en topp, ett par skor, en kjol och en överdrivet fin tröja eftersom jag måste kompensera alla mina finkläder som jag lämnade hemma *snyft*. Nej men jag är lycklig ändå! För de har världens godast choklad här… ❤ På tal om choklad och godis så heter inte godis candy här utan det heter lollies! Yes, gissa om jag var förvirrad andra dagen när min syster skulle köpa lollies men kom ut ur affären med massa godis maskar, aka. SQUIRMS, och inte en klubba…

Här kommer en egobild på Maria och mig, med mina nya kläder, efter som jag är för tråkig att ta normala kort och känner att jag inte kan blogga utan minst en bild! PÅ ÅTERSEENDE KÄRASTE!

Tuffa brudar.

 

Leave a Reply

