Mountain Biking.

Jag är hemskt ledsen Sverige men jag har svagt börjat tappa Svenskan.. Den kommer ju såklart falla tillbaka när jag kommer hem igen men nu börjar tänkandet, pratandet och allt rulla på på engelska vilket gör att när jag försöker prata på svenska slinker gärna engelska ord in. Så ni får ursäkta mig om jag drar till med någon engelska när vi pratar eller om min skrivande svenska försämras.. Hah!

Just nu sitter jag och Liz och kikar på At Worldss End, vacker musik ❤ I alla fall i torsdags var jag i “the Hills” mellan Featherston och Wellington och cyklade med outdoors education! Mycket härlig dag, och helt sjukt mycket vacker natur. Det var som att leva i Middle Earth så långt ögat kunde nå. På måndag blir det mer Mountain biking, dock på ett annat ställe denna gång. Nedan kommer lite bilder. Vi cyklade efter ett riktigt gammalt och världskänt railway (svenska ordet??)  vilket innebar igenom en hel del kolsvarta tunnlar. En tunnel var över 100m lång, kol svart och allt ljus som fanns var ett litet ljus längst fram lika stort som ett knapphåls huvud.. FREAKY. Men en bra dag!

This slideshow requires JavaScript.

 

One thought on “Mountain Biking.

Leave a Reply

