One of the things I like most about NZ

Jag älskar Sverige, men ack vilket mesigt land det är ibland. Jag hatar när man äter eller fikar och så får man frågan; Vill du ha en till kaka? Lite mer soppa kanske? En till brödbit? Och så svarar man nej.. Man svarar nej fast det egentligen vattnas som satan i munnen och allt man tänker på är den där kakan.. Jag som alla andra svennisar har ju såklart gjort det. VARFÖR?!?!?! Suck.Fast jag måste ju utesluta min kära vän Sanna Franzon som är en mest underhållande människa att ta på restaurang med buffé! Där snackar vi om att utnyttja vart enda öre av det hon spenderat på maten.

I ALLA FALL här äter alla så mycket som de vill och alla är varmt välkomna att vara med för ingen bryr sig i om den andra äter 10ggr mer än den tredje.. JAG ÄLSKAR DET!! Och jag älskar mat, fast iof så äter jag ju alltid det jag vill i Sverige, men ni som inte gör det… Ja, ni vet.

Leave a Reply

