Rugby in Wellington

Tjenixen in tha haaaus. Nu har jag varit här i hobbitsarnas land i 11 dagar och jag är så djävulskt lycklig. Aldrig har jag haft det bättre och om jag fick välja så väljer jag att inte åka hem i höst (vår för er då!!). Det gör mig lite ledsen att veta att jag måste åka hem nästa höst för det var verkligen kärlek vid första ögonkastet.. Så där fick ni ju en lite inblick i hur jag mår, så ni behöver knappast oroa er! 😀

Igår, lördag, åkte jag, Maria, Aira, Ivy och Tash (?) till Wellington för att kika när skolans män spela rugby! Det var lite våldsamt, hehe, och kul! Jag dog lite innombords när vi åkte over the hills för att ta oss till Wellington och dog väldigt mycket mera i första ögonkastet med den helt sjukligt vackra staden… ❤ Förr eller senare kommer jag att bo där, det är bara en tidsfråga. Och på onsdag åker jag med History 301 in till Wellington för att besöka Parlamentet med mera. Planerar då också att leka turist!

Här har ni lite bilder från gårdagens utflykt, samt Air New Zealands säkerhets video som var höjdpunkten med alla flygningar hit. Air New Zealand är lätt det bästa flygbolaget.. hihi. Och man måste ju bara älska att några av dem har påmålade kostymer!

This slideshow requires JavaScript.

Leave a Reply

