Update from down under!

Alla ni som älskar mig och bryr sig om mig bli inte oroliga nu. Heh, jag ska börja spela rugby!!!!! Hardcore huh? 😉 I alla fall så ber jag grovt om ursäkt för att jag FORTFARANDE inte har några bilder på min skola att dela med mig av.. Men jag har en anledning till varför, på min Photo class blev det möte i aulan. Såååå, det blev ingen lektion, vilket innebar att jag inte kunde fota skolan.. Nu börjar allt falla på plats, börjar få kompisar, har roligt, jag trivs jävligt bra helt enkelt! Imorgon ska jag till Wellington med några vänner för att kolla när min skolas Rugby lag spelar en match! Det ska bli mycket spännande och roligt! Min drama/historia lärare är galen, mehe, sådan underbar människa! Hennes lektioner är lätt de bästa!!

I ALLA FULLA FALL Det går även rykten om mig på min skola..

…………………………………………………………………………………………………………………………….?!

Det är sant, inga elaka rykten dock, bara om att alla (UTOM JAG) vet vem jag ska gå på Prom med.. Spännande va? Det var lite skumt när, första dagen i skolan, ens Form Teacher säger; “ÅH jag hörde att du ska gå med ****** på Prom, gud så kul!!!!!” Min respons: “…….Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat? Am I……………………………..? I don’t know who he is…………………………” Detta bara fortsatte och fortsatte och alla lärare och elever fortsatte och fråga.

Utsikt från mitt hus.

One thought on “Update from down under!

Leave a Reply

