ETT!

HERREGUUUUUUUUUUDDDDDDDD. Nu, nu pirrar det i magen här! Imorgon is the day! Det är helt ofattbart, jag förstår verkligen inte det, kan vara därför resfebern inte kickat in rejält än. Men lite pirrigt är det att sitta här och skriva detta, den stora frågan är bara; Hur känner jag mig imorgon? Kommer typ spricka av glädje och förväntan och grina när jag säger hejdå till mamma och pappa på Arlanda. ihihihiihihihiiiiiiiih! Vi är 4 svenningar som åker och imorgon kväll när vi byter i London kommer vi möta upp övriga Explorius studenter från Norge, Finland och Danmark. Vilket innebär att jag då kommer få träffa min norska värdsyster! Woop woop! Nu sitter jag här med släkt och vänner efter en liten hejdå och 18 års fika, nedan för har ni några bilder i övrigt så har jag några saker att veta till mina kära vänner. Haha 😉

  • Jag kommer inte använda Facebook i början av året, det blir någon gång. Jag kommer däremot twittra, och tweetsen hamnar på min fb profil så ni kommer kunna följa mig ändå. Jag kommer också såklart att blogga. Till höger kan ni välja att följa bloggen om ni vill! Annars kommer mina nya blogginlägg upp på twitter och då också på fb.
  • Snälla spamma inte sönder mig, vill liksom minimera det som kallas för hemlängtan.
  • Ledsen att behöva säga det men de flesta av er kommer troligtvis inte få mitt Nyzeeländska mobil nummer..
  • LÄGG TILL MIG PÅ SKYPE!!!!!!!!!! johannahedlund1994
  • Och så kommunicerar på mail, fb och skype 😀

This slideshow requires JavaScript.

One thought on “ETT!

Leave a Reply

