TVÅ!!

Jag har packat klart!! När man fick veta att man bara fick ha med sig en väska på 23kg flippade man lite, hur ska man packa ner 10 månader på 23 kg!? Men nu när jag är klar och allt väger väskan 21.5 kg och det var på mitt första och enda packningsförsök! Och det känns inte alls som jag saknar något. Skönt det 😀 Har med alla favorit kläder och så! Har även bakat bullar idag, då släkten kommer hit imorgon. Och i skrivande stund sitter jag här och förbereder min telefoner samt min iPod inför den långa resan. Ännu har inte nervositeten smugit sig på.. Nu är det bara en tidsfråga innan den kommer!

Igår hade jag avskeds middag med de närmaste vännerna det var super mysigt. Så nu har jag även sagt hejdå till alla mina vänner! Vi ses om 10 månader igen. Här kommer lite bilder:

This slideshow requires JavaScript.

Leave a Reply

