TRE!!

Efter en timme är jag äntligen klar med att skrubba potatisen! YES! Potatisen som ikväll ska ätas utav mig och mina underbara vänner på min så kallade “Avskeds & 18 års middag”. Mums, det blir mycket god saker idag! Ska strax börja kika igenom alla mina kläder och prov packa, eftersom det inte blev något av det igår.. Jag hade typ solsting och hela min kropp gick på lågvarv eftersom i onsdags på festen var vi ute mesta delen av tiden på en gräsplan… Och jag är gräsallergiker… 😦 Min hals flippade helt igår men mår mycket bättre nu efter som jag sov med stängt fönster hihi! I alla fall så kommer dagen bestå av matlagning och packning och sedan vännerna såklart. Och så över till det jag inte orkade skriva om igår:

AVSKEDS OCH 18 ÅRS FEST

Onsdagen var en fullproppad dag! Först två möten hos banker; SEB och Folksam. Sedan mot gammelgården för att hämta nyckel, sedan pynta lokalen jag hyrde där, sen hämta vi upp Sanna och sedan skulle jag och bror fotograferas i våra uniformer sedan åkte jag hem så fixade Sanna och jag oss, sen for vi till gammelgården för att fixa klart det sista och sen FESTTT! Hade det jätte mysigt och roligt, tror även att de andra också hade det! Fick även några presenter, Tack så jätte mycket Malin, Kajsa, Jonna och Gson och c.o.! Jag fick kaffe, finchoklad, knäckebrod, marabou, och en sverigehandduk!  Här kommer några bilder:

 

 

Leave a Reply

