5 dagar kvar.

Halli hallå in tha haaauuuusss! INATT SOV JAG?!?!!??!?! Aaaahhhh, känslan att sitta här vi matbordet med frukosten bredvid mig kvart över åtta på morgonen och helt utvilad! Vilken känsla! Tur åh att jag vaknade tidigt, för mitt rum är inte helt färdigstädat eftersom jag var såååå trött igår. Men det ska avklaras nu på morgonen för imorgon börjar jag packa. Hihi. Halv tolv bär det sedan av ner mot mammas jobb och då ska vi ut på en massa ärenden! Banken bla. Och sen såklart pynta till det lite inför avskedsfesten ikväll! 😀 Ljudet inför ikväll är niiiice! Haha 😉 UNTZ UNTZ! Imorgon kan ni nog vänta er lite bilder!!

TIPS. Till höger kan ni trycka på “följ min utbytesblogg” så får ni mail så fort jag skrivit ett nytt inlägg när jag är borta! Kan nog vara mycket bra dels eftersom jag inte kommer blogga under det svenska dygnet och för att jag kanske inte kommer blogga lika mycket där som jag gör just nu..

Leave a Reply

