ALLT ÄR FÄRDIGT.

Jobbig dag på jobbet idag, eller egentligen inte, mycket berodde väl på att det är PL och då vill man helst inte sitta där och för en sak till!! Gissa vad?! MINA FLYGBILJETTER HAR KOMMIT!! Pappa, min chef, kom in med kuvertet på kontoret och sa kolla! Och där låg dem så fint! Min undersökning gick dock käpp rätt åt helvetet, hahah! Jag byter flyg i Hong Kong, sjukt häftigt måste jag säga även fast jag bara kommer vara på flygplatsen.. Och så har det varit en sån där dag då det bara pirrar jätte mycket i magen, så det har varit lite jobbigt idag på kontoret i övrigt är dagen awesome FÖR VET NI VAD?!?!? Alldeles nyligen kom det en snubbe och han ba; är det du som är Eva Johanna Hedlund? Jag ba; aaah. Han ba; jag har ett packet åt dig. Och så fick jag skriva under och grejor, som på film ni vet? 😉 haha. Och där i låg mitt pass med mitt NZ student visa!!!!! 😀 😀 😀 😀 😀

NU ÄR ALLT INFÖR RESAN KLART och om 12 dagar åker jaag!!!!!!!

 

 

Leave a Reply

