Jag har slagit näven i bordet.

Woop woop, om 14 dagar ganska så exakt skulle jag gissa på att jag sitter på Heathrow i väntan på flyg nr två mot…? Jag har inte fått någon konkret information men skulle gissa på L.A… om inte mina undersökningar på den fronten gått käpprätt åt helvete och jag egentligen ska byta till någon stad i Asien, haha? Meeeen! Det får vi svar på när min flygbiljetter kommer!

Idag öööööser regnet ner och jag är  lycklig! För nu är det Peace And Love!!! Det är rätt kul att bo PRECIS mellan campingen och festivalområdet och se alla stackars små campare lida! Näst sista veckan i Sverige innebär detta också! Och nu är jag i fasen; jaah det blir gött det här. Pratade lite med pappa idag också ang. Arlanda. Jag blev lite tårögd, han frågade om det var jobbigt. Jag svarade lite dystert; Neej, men nervöst. Jag tror jag oroade honom lite.. Det blev en liten utfrågning när vi pratades vid lite senare på telefonen. Så pappa, om du läser detta, även om jag från och med idag gråter så fort jag pratar om NZ (vilket jag dock tvivlar på) så ska du veta att jag faktiskt ändå längtar. Och det var som du  sa tidigare i vintras när en lite större svacka uppenbarades sig; När du väl slagit näven i bordet och bestämt dig för att åka, då kommer inget kunna ändra på det. Ändå sedan dess fram till slutet av maj någon gång, har jag liksom i slowmotion slagit näven i bordet. ÄVEN FAST JAG GRÅTER MIG TILL VÄTSKEBRIST SÅ KOMMER JAG, DEN 11 JULI, KLIVA AV MITT FLYG PÅ NYZEELÄNDSK MARK. Punkt slut. 😀

Leave a Reply

