Värdfamilj.

Näääh men om man ska ta och uppdatera litt grann då. I fredags, skolavslutningsdagen i ära, så fick jag ett samtal av Exploriuuus! Gissa vad dom sa? DU HAR FÅTT VÄRDFAMILJ!! Jag; KFÄ(%¤W&M)&Q¤(A=CAT W!!!!!!!!!!!! wiiowiiowiiowiiowiio!

Jo så att.. Jag ska bo med en holländsk familj strax ovanför Wellington. En mamma, en pappa, två döttrar, en hund och tre katter. Det känns super, har pratat lite med pappan och han har även visat mig bilder på deras hus. Det verkar jätte fint och det känns jätte bra.  Tiden bara tickar ner och ner och ner och ner och ner….. osv. osv. osv.

Jag längtaaaaarrr!! Men ändå inte, haha, det är 2 ½ vecka kvar så det är ingen idé att längta för snabbare än jag kan säga “SNART ÅKER JAG TILL NZ” kommer jag stå där och gråta floder på Arlanda. Det är liksom två jobbdagar kvar denna vecka, sen midsommar, sen pl (som kommer gå svin fort) och sen sista veckan. Och sista veckan kommer väl bestå av många “sista” möten med kompisar, packning, avsked och 18års grejor och sen är det söndag, dagen innan och jag typ dygnar  för att det inte kommer gå att sova, eller så kommer det vara så sorgligt att jag gråter mig till sömn haha.

INTE LÅNGT KVAAAR

Leave a Reply

