SKOLPLACERING

DET PIRRAR I MIN MAGE. Nu, nu j*vlar snackar vi. Som jag skrev i mitt inlägg om när jag fick veta mitt avresedatum så skulle min pappa aldrig spamma mig om det inte var något viktigt. Så idag mitt under tiden vi sparkade ut engelskspråkiga treorna och hela världen kastade iskalla hinkar vatten på mig ringde min pappa 3 ggr(!!!), smsa en gång och skrev; Kolla din mail. Haha jag lovar mina ögon blev helt tårfyllda. MEN, det var ingen värdfamiljs placering, den kommer sen! Men det gjorde inget för; Hihi,  jag fick min skolplacering!

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhhhhwiowiowiowiowiowi

Jag kommer att gå på ett College som ligger beläget i en liten stad strax ovanför Wellington! Det var en ganska häftig känsla att hålla papperet i handen med the International Dean’s signatur om att jag, JAG, ska gå på hans skola i tio månader!!

Nu ska jag lägga mig med fjärilar i magen. ihih.

One thought on “SKOLPLACERING

Leave a Reply

